FAQ - nejčastější dotazy

Mohou u Vás objednávat pouze firmy, nebo také soukromé osoby?

V e-shopu rempo-vega.cz mohou objednávat firmy i soukromé osoby.

 

Chci se přihlásit. Potřebuji zákaznické číslo?

Jako nový zákazník žádné zákaznické číslo pro registraci nepotřebujete. Po zadání svých údaju do přihlašovacího formuláře obdržíte e-mail s Vašim uživatelským jménem a heslem. 

 

Musím se při nákupu zaregistrovat nebo přihlásit? 

Ano, přihlášení nebo registrace je pro nákup nezbytně nutná. Osobní registrace má však celou řadu výhod

 

Jak zjistím své heslo?

Po registraci v našem eshopu Vám Vaše heslo obratem zašleme e-mailem.

 

Co mám dělat, když jsem zapomněl(a) své heslo?

V okně pro přihlášení klikněte na „Nepřihlášen/Přihlášen?“.  Při zapomenutí nebo ztrátě přístupového hesla, pokračujte zde. Poté zadejte do příslušného pole e-mailovou adresu Vašeho zákaznického účtu. Následne Vám zašleme individuální odkaz na naši internetovou stránku, kde budete moci jednoduše zadat své nové heslo.

 

Budete s mými údaji zacházet bezpecně? 

Registrací Vám nevzniknou žádné další náklady nebo závazky. 
Zákaznické číslo a heslo navíc slouží jako ochrana před nepovolaným vstupem třetí osoby. Vaše údaje jsou u nás v dobrých rukou. Společnost ŘEMPO VGEA, s.r.o. se zavazuje k ochraně dat, což pro Vás znamená, že žádná osobní data nepronajímáme nebo neprodáváme třetím osobám.

 

Prišla vám moje objednávka?

Zda byla Vaše objednávka úspešne odeslána, se dozvíte díky potvrzení transakce. To se objeví přímo po odeslání objednávky. Bezprostředne po obdržení objednávky Vám pošleme potvrzení objednávky e-mailem.

 

Je možné, že již vyprodané produkty budou v budoucnu opět dostupné?

Ano, v zásadě je možné, že některý produkt v určité velikosti a/nebo barvě, který byl předtím vyprodaný, bude pozěji opět k dostání. Vyplatí se proto občas se v našem eshopu zastavit a zkontrolovat dostupnost vybraného zboží.

 

Mohu svou internetovou objednávku někde sledovat?

Jako prihlášený internetový zákazník máte možnost v eshopu sledovat svou objednávku a stav jejího dodání. Jednoduše kliknete na tlačítko „Vaše objednávka v eshopu a stav dodávek" v zákaznické oblasti a v detailech naleznete číslo zásilky a stav dodávky.

 

Část mé objednávky nebyla vyexpedována. Kdy mi přijde zbývající zboží?

Zkontrolujte prosím obsah na základě dodacího listu. Jakmile budeme mít chybějící zboží na skladě, ihned a zdarma Vám jej zašleme.

 

Jak zjistím správnou velikost oblečení?

Abyste se ve svém novém oblečení cítili příjemně a snadno nalezli tu správnou velikost pro Vás, připravili jsme tabulky velikostí podle značek a dodavatelů, které naleznete zde.

 

Čekejte prosím...